BRAWO GRUPA VI- JESTEŚCIE WSPANIALI

Grupa VI pracowała wzorowo, jesteśmy z was dumne.

Są relacje z naszych podróży dalekich i tych bliskich. Poznaliśmy Boliwię i Amazonię.  Piękne portrety rodziców, rodzinne drzewa genealogiczne, zaprojektowane skrzynki pocztowe  , wasze wycieczki przyrodnicze i wykonywanie zadań na” 6+”. Cieszymy się ,że nie zapominacie o ćwiczeniach gimnastycznych. Dziękujemy rodzicom za duże zaangażowanie, przysyłanie zdjęć. Razem dajemy sobie radę i koronawirus nam nie straszny. Ale pamiętajcie przestrzegamy obowiązujących zasad. Powodzenia w dalszej pracy i zabawie

Pozdrawiamy

Małgosia Augustyn i Beatka Czerwińska

K.Bąk

Edukacja zdalna w grupie IV

 

 

dzieci66

Serdeczne podziękowania dla dzieci i rodziców za podjęcie wyzwania pracy zdalnej. Państwa trud i zaangażowanie dzieci, napełniają nas dumą i  radością. 

Renata Wantuch

 

   

 

Joanna Gnatowicz 

Zamiast szlaczków

 
Gumki recepturki.
  •         Nakładanie gumek na różnego rodzaju przedmioty: butelki, klocki, wałek do ciasta, rolki po papierze. Warto mieć gumki o różnej wielkości, grubości, elastyczności.
  •          Nakładanie gumek na palce np. nałóż czerwoną gumkę na najmniejszy palec, nałóż dwie gumki na kciuk itp.
  •        Przenoszenie gumek za pomocą klamerki, widelca lub słomki.
Guziki.
  •          Nawlekanie guzików na sznurki, tworzenie korali.
  •          Wrzucanie guzików trzymanych pęsetą do otworów w butelce.
  •          Nakładanie guzików na wykałaczki.
Zapałki.
  •          Układanie z zapałek figur geometrycznych.
  •          Wciskanie zapałek w kulkę z plasteliny, wyciąganie i za pomocą pesety.
  •          Budowanie ulicy, labiryntu, który można potem pokonać autem lub kuleczką z plasteliny, zakrętką od butelki.
  •          Łamanie zapałek na sygnał.
Durszlak.
  •         Wkładanie w dziurki durszlaka makaronu, patyczków.
  •          Przewlekanie sznurowadła przez dziurki.
  •          Przetykanie prze dziurki ziaren gruboziarnistej soli lub ryżu.
Życzę miłej zabawy!
Basia Jurek
Literatura:
Wychowanie w przedszkolu – czasopismo dla nauczycieli 6/2019
K.Bąk

A jak radzą sobie starszaki z grupy V z edukacją zdalną?

Tylko spójrzcie:) Przeliczają, rysują, czytają, próbują pisać... Zwiedzili Polskę, odwiedzili Warszawę,pokłonili się Syrence,  pokonali krakowskiego Smoka Wawelskiego. Znaleźli krasnale w ogrodzie, zasadzili warzywa, dowiedzieli się, dlaczego pszczoły są pożyteczne i skąd się bierze miód.Rozmyślali kim chcą zostać w przyszłości i jakie uczucia  łączą członków rodziny ze sobą by w końcu narysować swoją  rodzinę.  Oto fotorelacja dzieci, które wytrwale zmagają się wraz z rodzicami  z edukacją zdalną, by we wrześniu starszaki to były super pierwszaki!!!!!

 

Katarzyna Bąk

Efekty pracy zdalnej przedszkolaków z gr. 2

Moja rodzina to temat bliski każdemu dziecku. Przedszkolaki z gr. 2 również korzystały z propozycji zabaw i zadań na ten temat.Były zabawy z mamą, rysowanie portretów mamy, rodziny. Temat " poznajemy zawody" okazał się równie atrakcyjny- szczególnie zawód kucharza. Wspólne spędzanie czasu w kuchni zaowocowało pysznymi potrawami. Myślę, że śmiało możemy przyznać małym kucharzom Gwiazdkę Michelin.
Basia Jurek
K.Bąk

Copyright © Topnet 2014